Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skiftet ut litt biler og ser nå etter M3/M4/Porsche 991/M550D er også høg aktuell.

Hva må man regne med i forsikring i året på en slik med full dekning inkl motor&gear?

Eventuellt anbefaling av forsikringsselskap.

(2014 modell F11 64tkm)

På førehand takk 😊

Skrevet (endret)

Det er mange variabler så du vil lettest finne svar på dette ved å kontakte forsikringsselskapene selv. I tillegg til biltype er alder, bonus, eventuelle samlerabatter, kjørelengde, egenandel osv osv faktorer som spiller inn på din premie. 

På min M2 har jeg fått alt fra under 10.000 i året opp til 35.000, der den dyreste prisen var hos selskapet som var billigst på min forrige bil, så det er umulig for noen her å spå hva du vil få tilbudt.

Endret av sluquet
Skrevet

Som nevnt over er det mange variabler som påvirker prisen. For min del var det nesten samme pris å forsikre M550d-en (men måtte søke for å få lov å forsikre) som en 530d og bare litt dyrere enn min forrige E61 520d. Alle med full dekning på også drivlinje.

Bra sprik i biltype fra 911 til M550d da :) 

Skrevet
2 timer siden, larserso skrev:

Som nevnt over er det mange variabler som påvirker prisen. For min del var det nesten samme pris å forsikre M550d-en (men måtte søke for å få lov å forsikre) som en 530d og bare litt dyrere enn min forrige E61 520d. Alle med full dekning på også drivlinje.

Bra sprik i biltype fra 911 til M550d da :) 

Takker 🔝

Stort sprik er det nok men fellesnevner er motorsterkt og ett godt understell 😊

Har hatt mye forskjellig og liker og bytte bil....Lander som oftest på BMW 😄

Skrevet

Betaler i underkant av 12000 for M3’en. Gjensidige. Kunne fått noe billigere hos If, men når kundeutbyttet kommer blir det så og si det samme. Var enklere for meg å slippe og flytte forsikring på båt, bolig og alt det der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...