Gå til innhold

BMW E92 Gatebil Extr


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

3 hours ago, M3 Yngve said:

Morsomt å se frem gangen.  Et tips, du må dreie av de alu foringene på brygga bak. Få den så langt opp i gulvet som mulig. Må lage plass oppi i karosseoet også. Så lager du exentiske fôringer til diffen. Da får du meget rette drivaksler. 

De kjører også eksentriske unibols ute på spindel bak.  

 

Ja det var planen å sjå på mulighet for dette når den skal ned for å sveise forsterkninger på innfestninger..

Har du sett om det er mulig å få kjøpt med ferdig slotta spor? Har bare sålangt funnet med senter hull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 5.08, Nupen1 skrev:

Er ikkje tilfeldig vis noen her inne som har erfaringer med bruk av dct kasse, tenker da på retro fit 😊 Veit maxxecu tilbyr programvare..

Har du sett på ZF8HP90? Samme kasse som blir brukt i nyere bmw, porsche, jaguar osv. Blir også brukt av amerikanerne i større pickup som Dodge Ram. Denne kassen leveres i 3 utgaver. Hvor de siste 2 siffer sier hvor mange NM den klarer. De har ZF8HP45, 70 og 90. Hvor da den største klarer 900nm 😁  gir skiftes på ca 150ms 👍jeg følger en polakk på facebook som har bygd egen controller til denne og han kan i tillegg forsterke kassen. Han har levert styring til både drifting og dragracing har jeg sett. Skulle ha 2000euro for å komme å tune kassen til din motor, noe han må gjøre for at du skal kunne kjøpe hans controller. Det var inkludert styring men uten reise og overnatting. Jeg har en 8hp70 kasse liggende som jeg ønsker å få til å fungere sammen med en M50 turbo motor 😁 karen heter Turbo Lamik 👌😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...