Gå til innhold

BMW E34 525iaT 95mod 265.000km


pedro
 Share

Anbefalte innlegg

DSC_0506.thumb.JPG.afd74f2891864b2dda7291f102a5c93c.JPGHei 

Selger en 95 mod 520iat m M52B25TU motor 265 000 km EUgodkjent til 06 2019.

Noe begynnende rust i venstre kanal. Mye nytt i forstilling og nye foringer i bakstilling.

Dr BMW overhalte girkassen for 40.000km siden. Vært flushet.

En casterstagforing er defekt, lekker litt girolje fra oljekjøler. Brukt oljekjøler kan medfølge.

Alumotor M52B25TU som går rett inn i E30

192hk m Bosch DME

Titansilber met. grått stoff Ganske rustfri under Nye kobber bremserør RØD førerdør. Høyre bakdør tuller litt m sentrallåsen. Brudd i ledningsnettet i bakluka til varmetrådene. Ny frontrute i sommer. 

Schmiedmann oval potte bak Katalysatorer tømt. Kan følge med 540 frambrems med helt nye skiver og klosser.

Priside 13000 med noen ekstra deler V8 grill 11000 uten frambrems. Kjøper må da hente på henger eller taed frambrems selv. En del deler kan følge med

Fint om noen tar denne med seg hjem i helgen pga alt for mange prosjekter og biler.DSC_0212.thumb.JPG.5b2bdbe7dddcaedb257089aad7c88ace.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny radiator. DSC_0199.thumb.JPG.96b1de1499a6db70e92de8d912089711.JPGBilen kjører bra og er komfortabel bortsett fra noe lyd fra Schmiedmann potta og tomme katalysatorer. Rister litt i rattet nå da en casterstagforing har sluppet. Burde vært klagd på da stag i for og bakstillingen ble byttet i fjor høst og i vår.DSC_0211.thumb.JPG.628760deec46abdbf1e4cf2d29173070.JPGDSC_0195.thumb.JPG.710ec11fcfd8c76758440d5c40d786ed.JPGDSC_0210.thumb.JPG.b18cb04d5fb9e1e1d99b852cce6b2fee.JPGDSC_0207.thumb.JPG.f7ce759322f013196a33d707e0f547fe.JPGDSC_0206.thumb.JPG.d66bec3f1592b0c543b7ac08ae669a38.JPGDSC_0208.thumb.JPG.7f193b1fcb69b089222532c7d96823b2.JPGDSC_0205.thumb.JPG.cb7f04792e310186c1e5250b75885ca2.JPGDSC_0204.thumb.JPG.aeb67a15b6cd134211f1775304761929.JPGDSC_0203.thumb.JPG.3473b76a3680afe69a1e9f1611ab364e.JPGDSC_0202.thumb.JPG.2723d51a2096f3000654e2727c1b2b3d.JPGDSC_0198.thumb.JPG.51ea742f5246d9cbfd035910a7c4d5c5.JPGDSC_0201.thumb.JPG.de78728a173661679cd3a1e328af1fb9.JPGDSC_0199.thumb.JPG.96b1de1499a6db70e92de8d912089711.JPGDSC_0195.thumb.JPG.e07a1197ef4ae3bfb9e6339f5de6ce43.JPGmms_20171009_083134.jpg.34a099bfeea07249f15859a2cbe5284f.jpgDSC00039.thumb.JPG.1b01d71cecabfbefd8de7ac91365dfe4.JPG

DSC_0207.JPG

1471950558007.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med og byttet motoren i denne bilen. Det er en M52B25 enkelvanos motor som dere ser. Det var bare råblokken igjen fra denne motoren. Så ble bunnpannen byttet over fra E34. Rengjort grundig inni bunnpannen og med pakningssilikon i tillegg. Tror ikke det blir lekkasjer der med det første. Ny pakning på M50 oljefilterhuset og toppdekselet. Hele ledningsnettet, sensorer, eksos- og innsugsmanifoiler er fra M50B25TU motor. Alle bremserør bak ble byttet og mener at rørene under kanalen. Mye bil igjen her.

Hilsen Eirik.

 

Endret av Eirik Viste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...