fretit Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 Hei. Jeg har hvert stolt eier av en nydelig e46 320d facelift i 3år, men det er 1 ting som irriterer meg grenseløst. Setet går ikke ann å justere lavt nokk til at jeg føler meg ordentlig komfortabel i godbilen min. vet at e39 og e36 har perfekt høyde instilling for meg når setet i de er justert helt ned til bakken. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fretit Skrevet September 30, 2018 Forfatter Share Skrevet September 30, 2018 PS! Setene har varme funksjon, er manuelle, har 3 oppblåsbare puter i ryggen med for maks comfort på langkjøring og for praktisk justering når ryggen svikter og har slike flapper på sidene for å holde deg i ro når G-kreftene kicker inn. Ønsker ikke å bytte til noe sete hvor noe av dette mangler. håper på å slippe unna med bare å bytte rails, noen som hvet om noen rails som går lavere en e46 sine, men som passer overens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå