bytterga Skrevet Oktober 1, 2018 Share Skrevet Oktober 1, 2018 Har en 2015 f34 GT finner det pussig at når man får innkommende samtaler fra personer som er lagret i telefonboka med navn,kommer det bare opp nummer og ikke navn. er dette normalt? navnene kommer opp når jeg blar i telefonboka og når jeg skal ringe ut men ikke når noen ringer meg. samme tingen med telefon loggen, bare nummer og ingen navn. telefonen jeg bruker er en iphone 6s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 11, 2018 Share Skrevet Oktober 11, 2018 @bytterga det tror jeg skjer med kona sin også - på noen kontakter. Har ikke funnet ut hva som er grunnen, men har ikke brukt til å undersøke heller. Hun har også 6S. Jeg har samme telefon, men ingen problem. bytterga reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bytterga Skrevet Oktober 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2018 har ikke hatt tid til å utforske men skal prøve å slette for så å legge mobilen til igjen. ser på andre bmw forum personer med lignende problemer har fikset det med å slette - lege til mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå