bytterga Skrevet Oktober 1, 2018 Skrevet Oktober 1, 2018 Har en 2015 f34 GT finner det pussig at nÃ¥r man fÃ¥r innkommende samtaler fra personer som er lagret i telefonboka med navn,kommer det bare opp nummer og ikke navn. er dette normalt? navnene kommer opp nÃ¥r jeg blar i telefonboka og nÃ¥r jeg skal ringe ut men ikke nÃ¥r noen ringer meg. samme tingen med telefon loggen, bare nummer og ingen navn. telefonen jeg bruker er en iphone 6s Â
papertiger Skrevet Oktober 11, 2018 Skrevet Oktober 11, 2018 @bytterga det tror jeg skjer med kona sin også - på noen kontakter. Har ikke funnet ut hva som er grunnen, men har ikke brukt til å undersøke heller. Hun har også 6S. Jeg har samme telefon, men ingen problem. bytterga reagerte på dette 1
bytterga Skrevet Oktober 12, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2018 har ikke hatt tid til å utforske men skal prøve å slette for så å legge mobilen til igjen. ser på andre bmw forum personer med lignende problemer har fikset det med å slette - lege til mobilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå