vegard89 Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 (endret) Hei. Har ikke brukt dette programmet så mye, men sku ta en diagnose nå istad og da får jeg opp følgende feilmelding som er på bildet jeg legger ved. Dette skjer rett før den er ferdig ved og fullføre søket sitt. Er det noen som vet hva dette kommer av? Prøvde også og klikke på "service plan" men når jeg kommer inn på den kategorien så er det helt blankt, er det vanlig ? Mvh. Vegard Endret Oktober 4, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Får samme mld på min laptop også, men det regner jeg kommer av at den er gammel og svak. Den feilmld påvirker isåfall ikke programmet, for kan lese feilkoder og kjøre testplan uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2018 (endret) 26 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Får samme mld på min laptop også, men det regner jeg kommer av at den er gammel og svak. Den feilmld påvirker isåfall ikke programmet, for kan lese feilkoder og kjøre testplan uansett Takk for svar Endret Oktober 4, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå