Olaandref Skrevet Oktober 5, 2018 Skrevet Oktober 5, 2018 Hei. Får opp feil på left dipper beam. Har skipftet xenon pære men fortsatt ikke lys. Noen som har vært bort i samme problemet?
Reef89 Skrevet Oktober 5, 2018 Skrevet Oktober 5, 2018 Skiftet du ballasten og da? (er den gåen får en ikke lys) Kryss bytt og se om du får lys på andre siden med samme pære.
Olaandref Skrevet Oktober 5, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2018 Nei, jeg gjorde ikke det, men jeg googlet problemet og, så når du og nevner det nå er det ikke usannsynlig at det er problemet. Ikke bare bare å komme til. Skiftet pære på begge sider for å være sikker på å få likt lys, på høyre side holdt det å ta av hjulet og fremre innerskjermen, på venstre side måtte jeg ut med luftfilterboksen for å komme til, pluss fremre innerskjermen.
Olaandref Skrevet Oktober 16, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2018 Jeg har vurdert å kjøpe original ballast. Men er det verdt pengene i forhold til gode uoriginale? Hvor handler man slikt av bra kvalitet i så fall? Har kikket på Koed og Schmiedmann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå