k.p Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 (endret) Som di fleste vet kan man dra i fjernlyshendeln for å aktivere lysene utvendig på bilen når man går ut. Når jeg stopper bilen kommer utv lys på, men med det samme jeg åpner døra slukkes lysene. Jeg har lysbryteren i Auto. Er det mulig å kode dette slik at di går på automatisk når man stopper bilen eller går ut og låser eller en annen mer automatisk funksjon enn å fysisk måtte dra i hendeln? S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S203A 4wheel Drive S205A Automatic Transmission S230A Extra Package EUspecific S235A Towing Hitch Detachable S2NPA BMW Alloy Wheel M Double Spoke 135 S2PAA Wheel Bolt Retainer S302A Alarm System S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S320A Deleted Model Lettering S322A Comfort Access S323A SoftCloseAutomatic Doors P337A M Sports Package S386A Roof Railing S402A Electric Panoramic Roof S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S431A Interior Mirror With Automaticdip S438A Fine Wood Trim S442A Cup Holder S456A Comfort Seat With Memory S464A Ski Bag S494A Seat Heating Driverpassenger S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic Air Conditioning S536A Auxiliary Heating S563A Light Package S5ACA Highbeam Assistant S5ADA Lane Departure Warning S5DFA Active Cruise ControlStopGo Function S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S611A BMW Night Vision S644A Preparation F Mobile Phone W Bluetooth S677A HiFi System Professional DSP S698A AreaCode 2 For DVD S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package S760A High Gloss Shadow Line S761A Individual Sunshade Glazing S775A Headlining Anthracite S842A Coldclimate Version S850A DummySALAPA S853A Language Version English S863A Retailer Directory Europe S877A Delete Crosspattern Operation S885A S8S8A Countryspecific Nav System Supply S8SAA Navigation Access Requestcountryspec S8SPA Control Unit COP Endret Oktober 12, 2018 av k.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 Nei det tror jeg ikke går, men en kan kode slik at hvilket som helt lys som skal komme på ved å trykke på låse opp knappen på nøkkelen, slik det er originalt med lyspakke. Bryter må stå i A. da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k.p Skrevet Oktober 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2018 Her kodes lys slik at når man trykker en gang på baklukeknapp kommer di på. Men tror ikke det er helt samme framgangsmåte på eurpoeisk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 15, 2018 Share Skrevet Oktober 15, 2018 Men er jo det samme som jeg sa i innlegget mitt dette er også en pre. face bil. Litt annerledes. Jeg har selv kodet dette på min egen bil. Når bilen er av og bryteren i A så kan jeg slå på valgfrie lys (valgt bare parklys og bak jeg) ved å trykke på åpne knappen på nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k.p Skrevet Oktober 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2018 Ja ok. Det var ikke så lett å finne framgangsmåte for å kode dette på min. Altså lys på baklukeknapp. Vet du hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 15, 2018 Share Skrevet Oktober 15, 2018 (endret) Tror kanskje jeg misforstod innlegget ditt. Du vil ha lys på når bilen er låst? og ikke den vanlige "welcome light" ved opplåsing? I såfall har jeg prøvd å få det til, men det virket ikke ... nå fulgte jeg ikke den DIY i videoen da, men skal prøve på det. Men om du har NCS tilgjengelig så er det jo bare å gjøre som videoen viser. Når det er sagt så er jo bilen på videoen en ikke LCI original, så usikker på om det er andre koder i LCM1. Endret Oktober 15, 2018 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k.p Skrevet Oktober 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2018 Stemmer det, tenker mulighet for å sette på lys på bilen når den er låst. Har prøvd den kodingen på video,men det virket ikke. Er nok pga annen modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 20, 2018 Share Skrevet Oktober 20, 2018 evt. så kan du montere E-light modul 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå