tukvydra Skrevet Oktober 15, 2018 Share Skrevet Oktober 15, 2018 Hei, denne dukket opp her om dagen for venstre lys. Når jeg slår på lysene kommer det et kort lysglimt fra pæra, før det blir mørkt. Er dette pæra som har gått? Har aldri vært borti at en xenonpære bare dør ut før, men derimot blitt gradvis dårligere med lillaskjær. Tror pærene er ca 3 år gamle. Skal jeg bytte pære, eller er det noe annet som kan lage krøll? 2007 E61 pre-LCI med bixenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2018 Share Skrevet Oktober 15, 2018 Det kan være starter som er på undersiden av lykta. Du kan kryssbytte pære for å dobbeltsjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tukvydra Skrevet Oktober 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2018 Hei, dvs at det da er d2s på denne bilen? Eller må man åpne og sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 16, 2018 Share Skrevet Oktober 16, 2018 Det er jeg faktisk ikke sikker på. Jeg bare antok at det var det samme på lci. Så det må du evt sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tukvydra Skrevet Oktober 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2018 Tok sjansen på D1S, og det var riktig. Pære byttet og nå lyser det igjen. Det som derimot er litt snodig, er at den 3-4 år gamle Biltema-pæra lyser bedre enn den sprett nye Osram-pæra jeg monterte i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 Er du sikker på at du har kjøpt original osram? Fant også noen ganske billige osrampærer på nett. De hadde alle mulige «genuine» stempel, QR kode, og ellers tillitsvekkende emballering. De lyste dårligere enn de gamle, og røyk etter kort tid. Kjøpte så dyre nightbreakers på eBay fra Tyskland. Nesten lik emballasje, men hadde hologrammer etc i tillegg. De lyste ca 17 ganger bedre og mindre blåskjær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tukvydra Skrevet Oktober 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2018 Sikker på at det er Osram ja, den er kjøpt over disk i Norge. Ikke nightbreaker, men tror den het Xenarc. Vet ikke hva forskjellen er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå