Hefre auto Skrevet Oktober 22, 2018 Share Skrevet Oktober 22, 2018 (endret) Hei. Noen som har tips til å få av bærearm og caster stag på 06 e90. Har gjort denne jobben hundre ganger før men her skulle det vise seg å være helt jævligt. Konen er løs fra spindel men får ikkje av mutter. Skal bruke stagene om igjen, kun spindel som må byttes. Brukt pakkis til å presse på kula. Prøvde først manuelt å demontere med fast nøkkel og torx/umbraco i midten. Knukket et par piper nå. Prøvde så å bruke mutter trekker spinner like godt. Prøvd å presse opp med spett og klemme med rør tang plusd pakkis, Men like langt. Har vurdert å kappe kun mutter men må da få tak i ny mutter. Stagene er mindre en 6 mnd gammle samt muttrer. Har nå demontert spindel å satt i skustikka håp om at det er lettere å jobbe med... Noen som har tips? 😊 Endret Oktober 22, 2018 av Hefre auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2018 Share Skrevet Oktober 22, 2018 Da jeg møtte på samme problemet kappet jeg av bolten som sitter i kula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet Oktober 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2018 2 timer siden, Otis skrev: Da jeg møtte på samme problemet kappet jeg av bolten som sitter i kula. Har vurdert det, men da må jeg kjøpe nytt stag. Hadde håpet å sleppe det. Kan selfølgelig kappe mutteren, Men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 Ta en jekk under kulen sånn at det er bra med press under, skal vell klare å løsne bolten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet Oktober 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2018 13 timer siden, warg skrev: Ta en jekk under kulen sånn at det er bra med press under, skal vell klare å løsne bolten da det var det første jeg gjorde, men neida ikkje sjangs, mutteren stopper halveis og begynner å spinner kula rundt. men takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå