Bowiitz Skrevet Oktober 25, 2018 Share Skrevet Oktober 25, 2018 Hei! Må bytte bakdempere på min e46 coupe, og tenker derfor på å kjøpe coilovers. Noen som har gode tips til coilovers som er BILLIGE, men også av grei kvalitet? Hvilke erfaringer har dere med coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Oktober 25, 2018 Share Skrevet Oktober 25, 2018 Kjøpte et sett med Supersport Black Evolution Coilovers til min E46 Touring, Begge bakdempene er defekte nå, men når det fungerte så virket det tight og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet Oktober 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2018 1 time siden, Rizna skrev: Kjøpte et sett med Supersport Black Evolution Coilovers til min E46 Touring, Begge bakdempene er defekte nå, men når det fungerte så virket det tight og bra. Varte dem lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Oktober 25, 2018 Share Skrevet Oktober 25, 2018 Har kjørt ca. 40k km med mine supersport coilovers på E36. (Samt flere helger på bane/isbane.) Ingen problemer så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Oktober 27, 2018 Share Skrevet Oktober 27, 2018 På 25.10.2018 den 18.14, nicolayy2 skrev: Varte dem lenge? Fra Mai - September, ca 7000 KM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå