Gå til innhold

Alternative dempere til coilovers?


Rizna
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte et sett med Supersport Black Evolution i April i år, monterte de på i starten av mai og har kjørt ca 6000 med de. Forrige måned så merket jeg at bilen humpet mye mere bake, og nå er det helt gåen. Lurte litt på hva årsaken til dette kan være? alt skal være montert riktig, eneste jeg har gjort annerledes er og sette justeringen til fjæren på nersiden, og ikke på øversiden. Lurte også på om man kan kjøpe noen andre type dempere og montere på bake, som kanskje er beregnet til coilovers? fant ingen reservedeler til dette settet, bare komplett sett. 

 

31543292_10210923323428988_3866869432953339904_n.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med de du kjøpt hvor lenge de skal egentlig vare. De skal holde mye lengre enn det spesielt med tanke hva supersport egentlig koster nå. Det skal mulig å få tak i nye dempere. Eller eventuelt sende demperene inn for fiks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være flere årsaker til at demperene går i stykker tidlig. Det kan være alt fra at bilen har hvert justert lavere enn det som er maks fra produsent, kjørt i et hull eller rett å slett svikt i produksjonen på akkurat denne demperen, noe som er tvilsomt om den holdt 6000 KM.

Når det er sagt vil jeg også legge til at vi kan levere dempere bak for justerbare senkesett fra Lowtec til denne bilen for 1299,- pr. stk + frakt(99,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, kjøpte settet fra finn, var uåpnet da, men hadde ligget uåpnet i over 1 år tror jeg. Så vet ikke ang garantien, har sendt mail til firmaet som selgte disse. Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...