Gå til innhold

Bmw E91 Proffesional Radio


Anbefalte innlegg

Hei, har en Bmw E91 LCI 2011 med standar lydpakke og proffesional radio (ikke idrive). 

Det jeg har problemer med er etter jeg monterte Bavesound lyd kit fra Gs. Mistet jeg lyden i begge front høyttalerne og lyden i begge bak blir borte smått når jeg har mye nok volum.

Lyden i front er også borte selv om jeg monterer alt tilbake til originalt. Har også skiftet begge bass elementene under setet,  disse fungerer uten problem.

 

Lurer på om noen har noen tips eller vært borti noe lignende før? Har sjekket sikringer i sikringsboksen i hanskerommet uten å finne noen som ser ødelagt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi bavsound elementene ikke kobler sammen kontaktene som går inn på sammevis som originalene gjør. Du må lodde sammen den tynne med tykke. + på + og - på -.. Så får du lyd i dørene fremme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
På 31.10.2018 den 2.39, Nautiluz skrev:

Det er nok fordi bavsound elementene ikke kobler sammen kontaktene som går inn på sammevis som originalene gjør. Du må lodde sammen den tynne med tykke. + på + og - på -.. Så får du lyd i dørene fremme igjen.

Det er jo da litt merkelig at de originale elementene ikke fungerer når jeg satt dem i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 

Det er jo da litt merkelig at de originale elementene ikke fungerer når jeg satt dem i?

Det er basselementene under setet Nautiluz sikter til. Der går det fire ledninger inn, to av dem går tilbake til elementene i døra. Men de er altså ikke sammenkoblet i kontakten, det gjøres i de originale basselementene, så lyden til døra blir brutt idet du tar ut kontakten fra de originale basselementene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...