666 Skrevet November 7, 2018 Share Skrevet November 7, 2018 (endret) Hei. Har tenkt litt. Kanskje skulle jeg oppgradere til X5. Hva synes forumsmedlemmene om denne? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=133093445 Noe i utstyrslisten som mangler eller burde være med? Hva med pris etc. Takker på forhånd for hjelp med oppgradering😊 Endret November 7, 2018 av 666 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 7, 2018 Share Skrevet November 7, 2018 Jeg fikk 600 for min 30d, den var godt utstyrt, manglet nightvision og b&o, men hadde 360kamera og hadde gått like langt. Så man bør spørre seg om 50d er verdt over 250 tusen til. Ellers virker bilen og være veldig bra og godt utstyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
666 Skrevet November 8, 2018 Forfatter Share Skrevet November 8, 2018 Takk for svar. Tar en tur i dag for en titt på bilen. Så får vi se hva som kommer ut av besøket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå