TAar Skrevet Desember 12, 2018 Share Skrevet Desember 12, 2018 Supert. 😁 Det er jo verdt et forsøk. Kan jo rime med at det stort sett er feil når det er fuktig også.... danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 12, 2018 Share Skrevet Desember 12, 2018 Hadde ikke troa på det selv men funket vidunderlig bra. Kosta vel totalt 120kr for begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagge96 Skrevet Desember 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2018 5 timer siden, TAar skrev: Dagge96: Hvilket utstyr bruker du for å logge sensorene? danskii: du rengjorde altså kontaktpunktet mellom bilen og føleren? (Den sorte plastboksen innerst i hjulhuset?) Jeg brukte Delphi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagge96 Skrevet Desember 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2018 6 timer siden, danskiii skrev: Prøv med oxide clean først og så vaselin spray fra biltema på plugg biten som kommer fra bilen. Funket nå på min. Da skal jeg prøve det. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAar Skrevet Februar 14, 2019 Share Skrevet Februar 14, 2019 Hei. Da er jeg kvitt problemet på bilen min. ABS- sensor venstre bak ble forsiktig lirket ut. Denne har subbet borti abs- ringen på navet. (sikkert rust under så den har blitt litt u-rund. Det var også slitt bort litt plast på tuppen av føleren) Vasket og rengjorde. Brukte forøvrig rensespray som over her -selv om kontaktene var tørre og rene. Når jeg monterte igjen føleren la jeg imellom en tynn skive under skruen til føleren. Målte ikke tykkelse, men ca 0,7-1,0mm tipper jeg. Og har ikke hatt problem siden. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå