Sparengen Skrevet Desember 5, 2018 Share Skrevet Desember 5, 2018 Hei Jeg skulle bestilt noen glødeplugger til bilen min, men blir ikke klok på hvilken størrelse\lengde jeg skal kjøpe. Jeg har prøvd å undersøke på EKG BMW parts catalog, men ble bare mer forvirret. Da jeg feks søker på bildeler via skiltnr på skruvat eller andre bildeler sider så kommer det opp fler forskjellige glødeplugger. Noen som vet hvilke jeg skal ha? Og hvor mange jeg skal ha hvis jeg skal bytte alle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 5, 2018 Share Skrevet Desember 5, 2018 Du skal ha delenummer 12230035934 om du har N47 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sparengen Skrevet Desember 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2018 Okey, hvor mange plugger må jeg ha hvis jeg skal bytte alle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Desember 5, 2018 Share Skrevet Desember 5, 2018 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sparengen Skrevet Desember 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2018 Okey nå trenger jeg mer hjelp, hvor finner jeg riktige gløde reléer? Han på BMW verkstedet her sa de alltid bytter glødereléer samtidig som glødeplugger, så da må jeg kjøpe det og... men hvor og hvordan finner jeg riktig til MIN bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 12, 2018 Share Skrevet Desember 12, 2018 Bmwfans.info, realoem.com, gsbildeler.no, koed.no eller en BMW forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 12, 2018 Share Skrevet Desember 12, 2018 Kanskje ta med pluss kabel til relé også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sparengen Skrevet Desember 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2018 Pluss kabel til relé? Hva gjør den? Føler meg så uviten på bildeler ass, flaut, vil så gjerne lære, men lærer jo litt av dette da, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Den bare forer relè med strøm. På feks M57 i e6x, som jeg har, så bytter man denne samtidig da den koster ca 200,- og er kurant å ta samtidig, da det er noe trangt nedi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sparengen Skrevet Desember 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2018 åja, kunne du hjulpet meg med å finne link til akkurat riktig del? sånn plusskabel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Bmwfans.info eller realoem.com feks. Gsbildeler.no og koed.no har også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå