Mossebmw Skrevet Desember 5, 2018 Share Skrevet Desember 5, 2018 er vel på tide å lage tråd om e30en også😁 for rundt ett år siden kjøpte jeg e30en. det er en orginal 325i fra 1986. jeg kjøpte den som prosjekt, og allerede nedplukket. fikk med det meste, men understell og interiør mangler jeg😬 har ikke gjord noe særlig nevneværdig enda, men planen er å restaurere den fra topp til tå, og med en oppskremmt m20😁håper å få den ferdig før jeg er gammel og grå😅 Mathiseen, Oyvinds og tambur4 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mossebmw Skrevet Desember 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2018 har tatt av den gamle og rustne bakplata😁 men lurer litt på hvordan det gjøres i hjørnene der det er sånn gullaktig sveis, noen som har noen innspill?alle tipps og bilder motas med takk😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Desember 8, 2018 Share Skrevet Desember 8, 2018 (endret) Den gule «sveisen» er slagloddet. Bare å sveise isteden😊 Endret Desember 8, 2018 av Joachim S Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 8, 2018 Share Skrevet Desember 8, 2018 Trengs ein liten freshings her, ja. Ser at framfangar og panser på det øverste bildet er henta rett ut av 2007 😂 Eg skal forresten skifte ut understellet på E30'en min i vinter med M3-understell og får dermed ein skivebrems-bakstilling og 51mm fjørbein til salgs. Kan det vera interessant for deg? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mossebmw Skrevet Desember 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2018 På 9.12.2018 den 0.37, RF91 skrev: Trengs ein liten freshings her, ja. Ser at framfangar og panser på det øverste bildet er henta rett ut av 2007 😂 Eg skal forresten skifte ut understellet på E30'en min i vinter med M3-understell og får dermed ein skivebrems-bakstilling og 51mm fjørbein til salgs. Kan det vera interessant for deg? 🤔 det er av stor interesse ja😊bilen ble pusset opp på 90- tidlig 2000 tallet, med rustsveising pg hellakkering, og da var vel den stylingen "inn". dette bildet er fra 2002😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 13, 2019 Share Skrevet Januar 13, 2019 På tide med ny oppdatering Espen😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mossebmw Skrevet Januar 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2019 22 timer siden, slettaas skrev: På tide med ny oppdatering Espen😁 få tak i bakskjerm høyrebak, og hjulhus først😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå