Gå til innhold

Angel lights


Kristian393
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurte på hvor disse ledningene skal. Så jeg har en svart (jord)og en rød (pluss) også har jeg en hvit og en til rød er usikker på hvor den siste røde og den hvite ledningene skal! Noen som har forslag?? 

 

Får ikke lakt til bilde, skal se om jeg får det til iløpet av dagen eller imorgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kun skal ha lys i ringene og ikke kjøre med Us blink samtidig kan du kjøre + og - rett i pæreholderen fra begge ringene på hver lykt. 

Den hvite kabelen kan brukes som en trigger kabel, f.eks koble den opp mot kupélyset, slik at ringene lyser når du låser opp bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Om du kun skal ha lys i ringene og ikke kjøre med Us blink samtidig kan du kjøre + og - rett i pæreholderen fra begge ringene på hver lykt. 

Den hvite kabelen kan brukes som en trigger kabel, f.eks koble den opp mot kupélyset, slik at ringene lyser når du låser opp bilen. 

Hvordan kobler jeg det opp hvis jeg skal kjøre med US og angel lights?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Kristian393 skrev:

Hvordan kobler jeg det opp hvis jeg skal kjøre med US og angel lights?

Da må du nok koble opp en US modul. Usikker på hvordan da kobling av EL er det værste jeg vet.
Du kan gjøre som meg evt. Jeg satte + og minus - pæreholderen, siden ringene mine var av LED ga det feil spenning for Can-bus og blinklysene begynte å lyse. Kodet så bort pæresjekken ed BMW scanner for å slippe de irriterende lysene i instrumentpanelet. 
Dette funka fint for meg og enkelt å reversere og det kreve i ngen klipping/lodding av ledningsnettet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Da må du nok koble opp en US modul. Usikker på hvordan da kobling av EL er det værste jeg vet.
Du kan gjøre som meg evt. Jeg satte + og minus - pæreholderen, siden ringene mine var av LED ga det feil spenning for Can-bus og blinklysene begynte å lyse. Kodet så bort pæresjekken ed BMW scanner for å slippe de irriterende lysene i instrumentpanelet. 
Dette funka fint for meg og enkelt å reversere og det kreve i ngen klipping/lodding av ledningsnettet. 

 

Tusen takk for svar! Skal se om jeg får det til imorgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...