Kristian393 Skrevet Desember 11, 2018 Share Skrevet Desember 11, 2018 Hei. Jeg lurte på hvor disse ledningene skal. Så jeg har en svart (jord)og en rød (pluss) også har jeg en hvit og en til rød er usikker på hvor den siste røde og den hvite ledningene skal! Noen som har forslag?? Får ikke lakt til bilde, skal se om jeg får det til iløpet av dagen eller imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 11, 2018 Share Skrevet Desember 11, 2018 Om du kun skal ha lys i ringene og ikke kjøre med Us blink samtidig kan du kjøre + og - rett i pæreholderen fra begge ringene på hver lykt. Den hvite kabelen kan brukes som en trigger kabel, f.eks koble den opp mot kupélyset, slik at ringene lyser når du låser opp bilen. Kristian393 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian393 Skrevet Desember 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2018 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Om du kun skal ha lys i ringene og ikke kjøre med Us blink samtidig kan du kjøre + og - rett i pæreholderen fra begge ringene på hver lykt. Den hvite kabelen kan brukes som en trigger kabel, f.eks koble den opp mot kupélyset, slik at ringene lyser når du låser opp bilen. Hvordan kobler jeg det opp hvis jeg skal kjøre med US og angel lights? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 11, 2018 Share Skrevet Desember 11, 2018 29 minutter siden, Kristian393 skrev: Hvordan kobler jeg det opp hvis jeg skal kjøre med US og angel lights? Da må du nok koble opp en US modul. Usikker på hvordan da kobling av EL er det værste jeg vet. Du kan gjøre som meg evt. Jeg satte + og minus - pæreholderen, siden ringene mine var av LED ga det feil spenning for Can-bus og blinklysene begynte å lyse. Kodet så bort pæresjekken ed BMW scanner for å slippe de irriterende lysene i instrumentpanelet. Dette funka fint for meg og enkelt å reversere og det kreve i ngen klipping/lodding av ledningsnettet. Kristian393 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian393 Skrevet Desember 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2018 3 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Da må du nok koble opp en US modul. Usikker på hvordan da kobling av EL er det værste jeg vet. Du kan gjøre som meg evt. Jeg satte + og minus - pæreholderen, siden ringene mine var av LED ga det feil spenning for Can-bus og blinklysene begynte å lyse. Kodet så bort pæresjekken ed BMW scanner for å slippe de irriterende lysene i instrumentpanelet. Dette funka fint for meg og enkelt å reversere og det kreve i ngen klipping/lodding av ledningsnettet. Tusen takk for svar! Skal se om jeg får det til imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian393 Skrevet Desember 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2018 @Slavearbeider'n så d funket ikke helt som planen..... som du ser så er fortsatt det ene US blik på og den andre er av... jeg prøvde også å sette den på blinklyset men da begynte vare begge lysene å blinke😂 har du noen forslag? F042BED5-078A-4CC0-845C-9B42E337A9EE.MP4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian393 Skrevet Desember 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2018 Eyy klarte d Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå