Espenjoha Skrevet Februar 17, 2019 Share Skrevet Februar 17, 2019 Jeg har en BMW e90 2007 model. Nå for noen dager siden så kommer det opp mange varsellamper samtidig, og speedometeret slutter å virke. Varsellys for Airbag, Setebelte, Bremser, ABS og Antispinn og speedometer. Hva kan være årsak? Setebelte og airbag forsvinner når bilen slås av, men kommer tilbake etter 100m kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxopp Skrevet Februar 17, 2019 Share Skrevet Februar 17, 2019 (endret) Sjekk batteriet BMW'er kan komme med mange feilmeldinger ved dårlig spenning på batteriet. Få lest ut feilkoder. Ellers kan alle feilkodene bortsett fra airbag komme fra defekt abs sensor/ring venstre bak. Endret Februar 17, 2019 av Maxopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus1235 Skrevet Februar 17, 2019 Share Skrevet Februar 17, 2019 Hei Kjapt spørsmål om det samma fra meg. Jeg har den ene varsellampe som er nederst til høyre på bildet (trekant med utropstegn og et tall som øker ettersom jeg kjører). Hva betyr denne? Batteriet er forøvrig fulladet. Har ikke boka tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Februar 17, 2019 Share Skrevet Februar 17, 2019 5 minutter siden, Magnus1235 skrev: Hei Kjapt spørsmål om det samma fra meg. Jeg har den ene varsellampe som er nederst til høyre på bildet (trekant med utropstegn og et tall som øker ettersom jeg kjører). Hva betyr denne? Batteriet er forøvrig fulladet. Har ikke boka tilgjengelig. Trekanten med utropstegn forteller at der er noe galt. Lite spylevæske, lyspære eller noe andre tilsvarende mangler. Om du trykker check på kjørecomputeren kommer symbolet for mangelen opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå