Bayerfun Skrevet Februar 17, 2019 Share Skrevet Februar 17, 2019 Hei folkens, Jeg har i lengre tid hatt en liten diesellekkasje. Det vises kun når jeg har stått stille i mange timer og det "renner" av når jeg begynner å kjøre - noen meter lange dryppstriper. Skjer kun når jeg har et stykke over halv tank, så jeg tror det er noe som samler seg opp i forbindelse med luftingen. Jeg har en hel masse dokumentasjon på E65, men akkurat dette området er ikke dekket. Er det noen som har noen gode beskrivelser eller erfaring med dieseltanken på en E65? Jeg får ikke så altfor mye ut av bildene som ligger på f.eks. realoem. Håper det er noe jeg kan få tilgang til fra en luke på oversiden, men dersom tanken må ned blir det et enormt prosjekt og det går med mange andre deler (må jo ned med eksos og mellomaksel). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 17, 2019 Share Skrevet Februar 17, 2019 Står det ikke noe om dette på newtis.info? Bayerfun og quandt1960 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Februar 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2019 Takk! Der var det en side med litt info. Merkelig at jeg ikke fant den blant søkene mine, men men.. Da får jeg se om jeg får ordnet det før eller siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå