FredrikE24 Skrevet Februar 23, 2019 Share Skrevet Februar 23, 2019 Hei! sitter med en BMW X3 med BMW Business CD spiller. Har ønske om AUX. Har riktig kabel som passer bakpå spilleren. Kobler den til, men får ikke opp AUX når jeg trykker på Mode.. Noen som vet om dette må kodes? jeg ser på YouTube at mange bare setter inn kabelen og alt funker med en gang.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 23, 2019 Share Skrevet Februar 23, 2019 Skal ikke måtte kodes. Trippelsjekk at du faktisk kobler den på rett plass. Mener å huske at det er forskjell i tilkoblingen på de med navi (som mange av guidene baserer seg på) og de med vanlig CD-spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2019 (endret) Hmm, finnes det noe retrofit-prosedyre fra BMW? skal sies at kabelen er fra Avin-USA. Han som eier bilen kjøpte android-kit til bilen. Eneste som mangler nå er å få AUX til å funke.. Endret Februar 23, 2019 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smekking Skrevet Desember 28, 2019 Share Skrevet Desember 28, 2019 Hei! Jeg fikk det til. tror jeg brukte denne videoen. https://youtu.be/K1RhkJxjm0Y pirket ut ledningene og prøvde vel et par muligheter før det ble rett og aux dukket opp i displayet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå