Martin1993 Skrevet Mars 3, 2019 Share Skrevet Mars 3, 2019 (endret) God dag! Airbag lampen har begynt å lyse i dashbordet. Har fått opp feilen 93ab. Noen tips til hva som kan vær feil? Har montert en slik bypass fra ebay. Men fikset ikke feilen. Får ikke fjernet feilen heller. Gjelder en E90 325i 2005 modell. Legger ved bilde: Endret Mars 3, 2019 av Martin1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 3, 2019 Share Skrevet Mars 3, 2019 Sånn veldig fort uten å dykke videre inn i materien, ser det ut til at airbag for passasjer må skiftes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mars 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2019 Går det an og feilsøke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 3, 2019 Share Skrevet Mars 3, 2019 Ja, jeg ville brukt ISTA. Den har som oftest gode feilsøke rutiner basert på eksisterende feilkoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mars 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2019 Woops, veldig seint svar av meg.. Men har ikke ISTA tilgjengelig. Ville du anbefalt å kjøpt ny/brukt airbag og bare bytte den? Se om feilen fikser seg? Bilen skal inn på EU kontroll iløpet av måneden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 13, 2019 Share Skrevet Mars 13, 2019 Det er billig å laste ned ista fra min signatur og kjøpe kabel fra eBay. Men jeg tror det er defekt airbag ut fra feilkoden. Men jeg kan ikke garantere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mars 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2019 Ska få prøvd det ut. Takk for hjelpen! Du vet ikke om det er noe tilbakekallelse på passasjer airbagen? Var hvertfall det på E46 opp til 2006 modell. Har jo e90 2005 modell🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 15, 2019 Share Skrevet Mars 15, 2019 Jeg har ikke lest noe om det så jeg tror ikke det. Mener at Takata kun hadde problemer på airbag rett frem, dvs foran passasjer og fører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 Måtte det skiftes airbag her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå