Tsbusa Skrevet Mars 10, 2019 Share Skrevet Mars 10, 2019 Hei, Var ute å kjørte igår og fikk opp denne meldingen, og motorlampe. Adblue ble sist fylt av BMW på service nå i februar. Noen som som har hatt samme problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 10, 2019 Share Skrevet Mars 10, 2019 Mener at jeg har lest at BMW oppdaterer programvaren så fikses dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2019 1 time siden, Otis skrev: Mener at jeg har lest at BMW oppdaterer programvaren så fikses dette. Det googlet jeg også, men også dårlig adblue kvalitet, feil på nox sensor osv. Men det var alt ifra 3,5 og x serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 Fins vel bare en type AdBlue og det er AdBlue? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 Tja. De har vel litt forskjellig sammensetning, men de er vel ganske så like. (Jeg har ikke lest produktdatablader og sammenlignet!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2019 Feilen var defekt NOX sensor. Iflg BMW er BMWne følsomme for adblue, og de anbefaler kun original væske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå