slados Skrevet Mars 21, 2019 Share Skrevet Mars 21, 2019 Hei. Kjøpte meg Carly diagnose verktøy får noen dager siden og tenkte jeg skulle prøve dette i dag. Det hele startet veldig bra,fikk slettet en del feilkoder og gikk videre over på litt enkel koding av IDrive.Det som skjedde etter at jeg hadde kodet om noen punkter så skulle jeg kode inn at DVD in motion skulle bli aktivert og at tlf lyd skulle være den samme som på den jeg har på mobilen.FIkk da beskjed om at dette ikke kunne kodes og så gikk IDrive skjermen over til å bare stå å reboote. Bmw logoen kommer opp som vanlig men går så i svart for så starte opp igjen i en evig syklus. Har prøvd å tilbakesette orginalfilene men ingen bedring Noen som har noen tips til hvordan jeg kan løse dette,bilen det er snakk om er en 2011 mod 535d 😩😩😩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Mars 21, 2019 Share Skrevet Mars 21, 2019 Hvis d er heldig så kan du injecte inn i hu og kode den om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 22, 2019 Share Skrevet Mars 22, 2019 ..igjen derfor man ikke skal bruke carly på nyere biler. Du kan jo ta backup slik at carly gjør det tilbake. (Ikke alltid det går vel og merke) Prøv også og ta ut sikringen noen sek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet Mars 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2019 Har en brukt headunit liggende men ser at det er 2 koblinger ekstra i forhold til den originale, kan det være at den originale ikke har Dab men den andre har det og at disse koblingene er til Dab delen.Skal vel gå an å bruke disse om en annen men må kodes inn til bilen etter hva jeg har forstått. Den andre headuniten har også vært montert i en f11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå