Gå til innhold

Hvilken clutch til E34 TDS?


kårekloak
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du skal bruke det enkelmasse svinghjulet fra E34 520i  (M50B20 )uten ac/klima så har du ikke så mange alternativer dessverre. Hvis ikke det er slakk i dobbeltmasse svinghjulet og det er i god stand,så har du flere alternativer til clutcher ved å bruket det. Kommer helt ann på hva du skal bruke bilen til,men forsterket clutch fra ZF/Sachs er bra saker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2019 den 17.31, Kristian 325 skrev:

Hvis du skal bruke det enkelmasse svinghjulet fra E34 520i  (M50B20 )uten ac/klima så har du ikke så mange alternativer dessverre. Hvis ikke det er slakk i dobbeltmasse svinghjulet og det er i god stand,så har du flere alternativer til clutcher ved å bruket det. Kommer helt ann på hva du skal bruke bilen til,men forsterket clutch fra ZF/Sachs er bra saker det.

Takker for svar. Synes enkelmasse er mye bedre å kjøre med og i tillegg lettere. Hva med m20b20 svinghjul da? Dette finnes det vel en del clutcher til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner😁👍Ja man har mange alternativer til clutch til M20 svinghjul,blant annet sinter osv..🙂 Jeg kan ikke svare 100%sikkert at svinghjul fra M20 passer M51, men jeg tror det gjør det og at du må bruke den store typen starter til E30 med M20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...