Liansti89 Skrevet April 14, 2019 Share Skrevet April 14, 2019 Nå står jeg fast og vet ikke hva jeg skal gjøre først☹️ Forrige uke byttet jeg automat girkasse på min e46 320d 01 mod. M47d20. 136hk Byttet gikk veldig fint og bilen går bra, men så plutselig har batteri lampa begynt å lyse. Tenkte jo at dette bare var et flatt batteri etter et par dager på værkstedet. Tok ut batteriet og lot det lade over natten. På morgen dagen etter satte jeg i batteriet, startet bilen og kjørte avgårde på en test tur. Batterilampa lyste dessverre fortsatt og etter ca 20 min, så gikk batteriet tomt og bilen gikk i nødmodus... HVA SKJER? Jeg har byttet Dynamo, så regner med at spenningsregulator og dynamo er å utelukke.. Noen som har hørt om lignende problem? Kan dette nå da være jordingsfeil?? Kan ikke si at det var noen som helst jordings ledninger mellom girkasse og chassie, så dermed syns jeg dette er en merkelig hendelse. Jeg har fått tak i et enkelt lite kart som viser jordingspunkter på bilen, håper at jeg kanskje finner en feil på en av disse punktene. Utenom det, så vil jeg gjerne høre om noen har erfart lignende problemer og evt løsninger. Mvh Stian Lie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 14, 2019 Share Skrevet April 14, 2019 Så problemet kom plutselig? Det skal jo være jordinger mellom chassis og motor/girkasse. https://www.google.no/search?q=e46+ground+locations&oq=e46+ground&aqs=chrome.1.69i57j0l3.4935j0j7&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=04JYLTqFjUc9bM: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå