Jump to content

Problemer etter bytte av dieselpumpe


Bmw night
 Share

Recommended Posts

Jeg er ny her og lurer på om noen kan hjelpe meg. Har en 2011 f10. Byttet nylig høytrykkspumpe(brukt), dyser, dieselfilter og pumpe i tank etter at jeg fant spon i tanken. Har etter reperasjonen fått start på bilen og den fungerer som den skal frem til jeg gir bånn gass. Da får jeg Drive train og beskjed om begrenset motorkraft. Motoren mister kraften og virker å ha ca 70% kraft. Tatt diagnose, får opp rail pressure plausibility. Possible control deviation/rail pressure too low.

Noen som har tips om noe annet jeg kan prøve før jeg bytter høytrykkspumpen på nytt? Syns det hele er litt rart fordi bilen reagerer som den skal når jeg gir bånn gass men etter 1 sekund mister den kraften...

Setter pris på all hjelp jeg kan få.

Link to comment
Share on other sites

Om det er en reell feil og trykket er lavere enn det skal være (ikke skyldes feil på trykksensoren) så må du nok skifte ut komponenten som fører til at trykket er for lavt. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...