Gå til innhold

Problemer etter bytte av dieselpumpe


Bmw night
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her og lurer på om noen kan hjelpe meg. Har en 2011 f10. Byttet nylig høytrykkspumpe(brukt), dyser, dieselfilter og pumpe i tank etter at jeg fant spon i tanken. Har etter reperasjonen fått start på bilen og den fungerer som den skal frem til jeg gir bånn gass. Da får jeg Drive train og beskjed om begrenset motorkraft. Motoren mister kraften og virker å ha ca 70% kraft. Tatt diagnose, får opp rail pressure plausibility. Possible control deviation/rail pressure too low.

Noen som har tips om noe annet jeg kan prøve før jeg bytter høytrykkspumpen på nytt? Syns det hele er litt rart fordi bilen reagerer som den skal når jeg gir bånn gass men etter 1 sekund mister den kraften...

Setter pris på all hjelp jeg kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en reell feil og trykket er lavere enn det skal være (ikke skyldes feil på trykksensoren) så må du nok skifte ut komponenten som fører til at trykket er for lavt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...