Bmw night Posted May 1, 2019 Share Posted May 1, 2019 Jeg er ny her og lurer på om noen kan hjelpe meg. Har en 2011 f10. Byttet nylig høytrykkspumpe(brukt), dyser, dieselfilter og pumpe i tank etter at jeg fant spon i tanken. Har etter reperasjonen fått start på bilen og den fungerer som den skal frem til jeg gir bånn gass. Da får jeg Drive train og beskjed om begrenset motorkraft. Motoren mister kraften og virker å ha ca 70% kraft. Tatt diagnose, får opp rail pressure plausibility. Possible control deviation/rail pressure too low. Noen som har tips om noe annet jeg kan prøve før jeg bytter høytrykkspumpen på nytt? Syns det hele er litt rart fordi bilen reagerer som den skal når jeg gir bånn gass men etter 1 sekund mister den kraften... Setter pris på all hjelp jeg kan få. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanngj Posted May 1, 2019 Share Posted May 1, 2019 Du trenger live data under pådrag for å se at railtrykket er som forventet under gasspådrag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw night Posted May 1, 2019 Author Share Posted May 1, 2019 Er det mulig å endre på trykket dersom det er lavere enn det som kreves? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.C. Posted May 1, 2019 Share Posted May 1, 2019 Om det er en reell feil og trykket er lavere enn det skal være (ikke skyldes feil på trykksensoren) så må du nok skifte ut komponenten som fører til at trykket er for lavt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now