Kvasi Skrevet Mai 10, 2019 Share Skrevet Mai 10, 2019 Har balansert hjul i dag og når jeg kom hjem var selvsagt den ene borte. Noen som har en til overs, eller vet hvor jeg får tak i en lik som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 11, 2019 Share Skrevet Mai 11, 2019 (endret) BMW wheel hub. Merk at det er 56 og 68 mm. Hvis det er den gamle typen med grå ring ytterst, så kan du se hos en hugger. Men disse nye skal også passe. Når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk et par til overs. Du kan få en om du bor i Trondheim, gidder ikke sende, koster jo mindre å kjøpe nye fra eBay. Endret Mai 11, 2019 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2019 Bor langt nord for Trondheim dessverre. Hadde håpet å slippe å vente mange uker på pakke fra Kina da jeg tydeligvis lar meg irritere av at det mangler en. Mine er 68mm hvis noen har og gidder å legge i en konvolutt og vil ha en halvliter, to hvis man kjøper de på rema, på vipps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Her er bilde av de to typene jeg har. Noen småskader som du ser: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2019 Sånn ser mine ut, det skal jo godt gjøres å studere flere samtidig på bilen så om de er noe ulike gjør det ikke stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Den til høyre ligner mest. Send navn og adresse på PM hvis du vil ha den, så skal jeg sende den omgående, gratis. Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2019 Problem solved Basse Luska en avgårde i posten for egen regning, så takk for "handelen" @Basse Lusk Basse Lusk reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå