Joakim. Skrevet Mai 19, 2019 Share Skrevet Mai 19, 2019 Når jeg setter på batteriet så kommer nødblinken på hver gang? Sentral låsen funker ikke heller men bilen starter? Noen som har peiling?😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Mai 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2019 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 23, 2019 Share Skrevet Mai 23, 2019 Sånn er min 535i av og til . Men slår bare av og nødblinken og bruker nøkkel i dør og alt iorden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Mai 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2019 På 23.5.2019 den 16.05, sveigis skrev: Sånn er min 535i av og til . Men slår bare av og nødblinken og bruker nøkkel i dør og alt iorden . på min så funker ikke sentral låsen, takluke, bakluke, kjørecomputer, speler eller el vindu når det skjer. er nok tyveri alarmen men får den jo ikke av 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 26, 2019 Share Skrevet Mai 26, 2019 Men den starter ikke sant ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Mai 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2019 9 timer siden, sveigis skrev: Men den starter ikke sant ? Ja den starter😁🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå