NA Skrevet Juni 11, 2019 Share Skrevet Juni 11, 2019 Først og fremst så har jeg søkt på emnet, men bare funnet gamle tråder uten gode svar. Er det samme regler som ved turbobygg? Eller er det mulig å godkjenne en 99mod e46 med kompressor uten hele tuvregla og syklustest? Mtp effekt er det null problem da hk/nm er under 330d f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 11, 2019 Share Skrevet Juni 11, 2019 Må ha syklus og tuv eller dekra papirer på pressa. Får heller montere kittet selv så du vet hva som må demonteres hvis du blir stoppa og sendt på visning. Det ville jeg gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juni 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2019 Ja, redd for at alt det må til. Montering utføres selv ja. Mye av morroa det😊🏎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 12, 2019 Share Skrevet Juni 12, 2019 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=144509208 denne har syklus test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juni 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2019 Ja, se der. Blir ikke tema for meg. Da er ombygging til m3 mer interessant 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå