jojr Skrevet Juli 8, 2019 Share Skrevet Juli 8, 2019 Er det noen her inne som har god peiling på nivåregulerings systemet på e61? Har byttet Kompressor, høydesensor, samt forsøkt rele og styrenhet fra tilsvarende bil. Men når alt er koblet til sånn det skal, slår ikke kompressor inn. Når jeg kobler kompressor rett på batteri, da starter den men fyller ikke. Så starter jeg bilen å da fyller den. Men slår kun inn først når jeg starter bilen. Om jeg så kobler til vanlig strøm slipper den ut litt luft i ny og ne helt til nivåregulerings feil lyser. Så fyller jeg opp manuelt igjen å lar være å koble til strøm igjen. Da holder den på luften en god stund. Har forsøkt 2 forskjellige kompressorer. Verksted har sjekket feilmelding og slettet etter bytte. men kommer ikke opp noen ny feilmelding Noen som har ide hvorfor kompressor ikke slår inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 8, 2019 Share Skrevet Juli 8, 2019 Ledningsbrudd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Juli 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2019 1 time siden, lagunilla skrev: Ledningsbrudd? Ja begynner å lure på det gitt, men var så sikker på at det ville komme opp på diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå