Gå til innhold

Hjelp! Active air flap system activation motor code


kimandrebjo
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp! Eier en bmw e91 318d 2008 modell. Ein dag så fekk eg plutselig motor kode. Da stoppet eg bilen sjekket visuelt om det var nokke som var gale, og startet opp igjenn bilen. Kjørte så rolig til eit verksted og lot dei sjekke ka koden sa. Den sa 434e DDE: Cooling-Air-Flap System, Acctivation og denne lot seg ikkje slette. Bilen går fint an å kjøre med men går i nødmodus og får opp igjen motorlampa dersom eg drar på over 3k omdreininger. Noe som e veldig irriterende. Et raskt Google søk og eg fant at det skal vere nokken flaps som opner og lukker seg alt etter som den trenger kjøling eller ikkje, men det som er greia e at det ikkje er på bilen eller har nokken gang vert på bilen. Bmw her i Førde kunne ikkje hjelpe meg og sku høre med ein tekniker men fekk aldri høre nokke meir. Dersom nokken har peiling ver så snil og hjelp meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på du ikke har denne styringa av luft til radiator? Og BMW kan jo hjelpe deg, men du må nok da sette inn bilen sånn at de faktisk får feilsøkt, og ikke bare gjette over disk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sikker på at eg ikkje har den, dei på bmw var inne og sjekka dellista til bilen og den skulle ikkje vere der. Og bmw feilsøke dei og, fant bare samme koden og så sa dei at dei sku snakke med ein bmw tekniker. Meir har eg ikkje hørt beklageligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...