porsche Skrevet Juli 22, 2019 Share Skrevet Juli 22, 2019 hei jeg leter etter elskjema til min 735 i 1988 pga at vinduene har låst seg. kanskje noen har på link å sende? er det en egen styringsboks for elvinduer heller kan man tvangstyre via bryter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 23, 2019 Share Skrevet Juli 23, 2019 17 timer siden, porsche skrev: hei jeg leter etter elskjema til min 735 i 1988 pga at vinduene har låst seg. kanskje noen har på link å sende? er det en egen styringsboks for elvinduer heller kan man tvangstyre via bryter? ingen av vinduene virker ? sjekka at bryterne faktisk får strøm ? sjekk sikring, å kansje første gen e32 har som på e28 , en egen bryter/sikring til alle vinduene. på e28 så sitter den isj ve høyre kneet for sjåføren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 25, 2019 Share Skrevet Juli 25, 2019 Her har du en del elskjema til E32 1989. E32_89.zip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå