isrihel Skrevet Juli 31, 2019 Share Skrevet Juli 31, 2019 Noen som har vært borti en slik feilmelding: 4809AB DSC: Undervoltage in vehicle Jeg fikk en plutselig driftsstans med min BMW X3 2012 mod 2.0d for ca 2 uker siden, bilen sluttet plutselig å fungere og ingenting fungerte. Falken tauet den til verkstedet,de byttet batteriet og den begynte å fungere igjen, men verkstedet fant ingen feilmeldinger i systemet . Nå etter ca 2 uker tok jeg den igjen til verkstedet for en sjekk og da fikk denne feilemeldingen: 4809AB DSC: Undervoltage in vehicle Tydeligvis en lav spenning i DSC modulen, men når jeg starter den fungerer den helt fint. Verkstedet sier at feilemeldingen er litt diffus. Noen som har vært borti noe liknende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 31, 2019 Share Skrevet Juli 31, 2019 Fikk de sletta den? Og kom den tilbake? Så lenge systemet fungerer så ville jeg ikke brydd meg om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå