isrihel Posted July 31, 2019 Share Posted July 31, 2019 Noen som har vært borti en slik feilmelding: 4809AB DSC: Undervoltage in vehicle Jeg fikk en plutselig driftsstans med min BMW X3 2012 mod 2.0d for ca 2 uker siden, bilen sluttet plutselig å fungere og ingenting fungerte. Falken tauet den til verkstedet,de byttet batteriet og den begynte å fungere igjen, men verkstedet fant ingen feilmeldinger i systemet . Nå etter ca 2 uker tok jeg den igjen til verkstedet for en sjekk og da fikk denne feilemeldingen: 4809AB DSC: Undervoltage in vehicle Tydeligvis en lav spenning i DSC modulen, men når jeg starter den fungerer den helt fint. Verkstedet sier at feilemeldingen er litt diffus. Noen som har vært borti noe liknende ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpejohn Posted July 31, 2019 Share Posted July 31, 2019 Fikk de sletta den? Og kom den tilbake? Så lenge systemet fungerer så ville jeg ikke brydd meg om det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts