skogz92 Skrevet August 12, 2019 Share Skrevet August 12, 2019 Har eit problem med min f31 13 mod der begge vindusføringer bak (dørpakninger) krymper. Noen andre som har vert borti det samme?. evnt hvordan man kan fikse det eller hvor ein kan kjøpe nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 12, 2019 Share Skrevet August 12, 2019 Typisk feil på F31. Fikk mine byttet på garanti hos bmw. skogz92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 12, 2019 Share Skrevet August 12, 2019 Hadde samme feil på min da jeg hadde F31. Min var utenfor garanti, så verkstedet prøvde å fikse det gratis ved å ta dem av og strekke dem over på nytt. Det funka på min skogz92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogz92 Skrevet August 13, 2019 Forfatter Share Skrevet August 13, 2019 (endret) Takk for svar Endret August 13, 2019 av skogz92 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå