Mablya Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 Hei jeg har iķke slått av helt motoren og jeg så at lysene var på etter 4 timer og då jeg kom og prøvde å starte motoren så den ville ikke starte og vises på sjarmen lavt olje trykk og forsvinner men alle lysene og radio funker Jeg har ingen peiling om bilen nettopp fikk lappen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariuse34 Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 Høres ut som flatt batteri? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mablya Posted August 22, 2019 Author Share Posted August 22, 2019 (edited) Men når jeg vrir tenningsløse så er det alt i orden men når jeg vrir nøkkelen å starte motoren så vil ikke bare gir litt lyd med blinkende lavt oljetrykk Edited August 22, 2019 by Mablya Ord feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
HalvorK Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Prøv å lad batteriet du, for å luke ut det som feilkilde evt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts