stigerik Skrevet August 29, 2019 Share Skrevet August 29, 2019 Jeg har en 730d e65 2003 modell som har passert 200 000km. Nå vil den av og til ikke starte. Den kinner og kinner. Jeg kan prøver mange ganger og plutselig kan den starte. Når den først vil, så starter den etter et par sekunder. Noen ganger må den stå over natten før den vil starte igjen. Den har alltid startet på morgenen når den er helt kald. På verksted har den startet fint selvfølgelig, og de finner ikke noe når de diagnostiserer. Jeg har grublet på alt fra glødeplugger, batteriet i nøkkelen, startsperre, om girkassen/skifteren gir signal om at den er i N osv. men ingenting av dette passer egentlig til feilen tror jeg. Hvis sperrer slår inn så kinner den vel ikke? Kan det være glødepluggene? Jeg heller mot at det er dårlig kontakt et viktig sted som jeg ikke kan finne... Noen som har noe forslag til hva det kan være, og eller hvor det er noe feil? Alle forslag teller :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 30, 2019 Share Skrevet August 30, 2019 Diagnose er egentlig fint å gjøre først. Men kanskje det er stor indre lekkasje på dyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 30, 2019 Share Skrevet August 30, 2019 eller så vel ikke diesel pumper helt ukjent, det vises jo gjerne på diagnose med et eller annet pressure feilkode . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå