Reidar Løkken Skrevet August 30, 2019 Share Skrevet August 30, 2019 jeg har defekt aktiv tannstang på E61 525d 05. Jeg trenger et sted for overhaling, eller få tak i byttetannstang til denne. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 31, 2019 Share Skrevet August 31, 2019 Du linker jo selv til koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Løkken Skrevet September 1, 2019 Forfatter Share Skrevet September 1, 2019 Riktig det. Jeg fikk en fra Koed, den skulle være overhalt, men kom med knekte kontakter... og det var den eneste de hadde. Det greieste ville være å finne et sted (verksted) jeg kunne sende til for overhaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 1, 2019 Share Skrevet September 1, 2019 Men har du tatt opp dette med koed.no da? De må jo da skaffe deg en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Løkken Skrevet September 4, 2019 Forfatter Share Skrevet September 4, 2019 B På 1.9.2019 den 21.28, Otis skrev: Men har du tatt opp dette med koed.no da? De må jo da skaffe deg en annen? Riktig det. Jeg fikk en fra Koed, den skulle være overhalt, men kom med knekte kontakter... og det var den eneste de hadde. Det greieste ville være å finne et sted (verksted) jeg kunne sende til for overhaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå