Oleolli Skrevet September 14, 2019 Share Skrevet September 14, 2019 (endret) Hei, prøver og finne tak i orginale bmw plugger til ledningsnett. Finnes dette noen plass og få kjøpe med kabelstusser så man kan bare skjøte inn? I mitt tilfelle trenger jeg da en 2Pins ho plug av typen X6524(tror jeg), denne skal inn på dynamo på M57 motor. Har seg sånn at jeg byttet børster og spenningsregulator og da byttet jeg fra 3pins på den orginale spenningsregulatoren til 2pins på den nye. Fikset dette midlertidig med noen ledningsbiter og kabelsko. Endret September 14, 2019 av Oleolli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 15, 2019 Share Skrevet September 15, 2019 Koed.no Gsbildeler.no osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleolli Skrevet September 15, 2019 Forfatter Share Skrevet September 15, 2019 Har sett på stortsett alle nettsider der de selger bmw deler, samt GS,Koed, ebay osv. Finner ingen som selger en sånn kontakt jeg er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet September 15, 2019 Share Skrevet September 15, 2019 Ring til GS eller Koed, de finner det for deg. På 14.9.2019 den 21.56, Oleolli skrev: Hei, prøver og finne tak i orginale bmw plugger til ledningsnett. Finnes dette noen plass og få kjøpe med kabelstusser så man kan bare skjøte inn? I mitt tilfelle trenger jeg da en 2Pins ho plug av typen X6524(tror jeg), denne skal inn på dynamo på M57 motor. Har seg sånn at jeg byttet børster og spenningsregulator og da byttet jeg fra 3pins på den orginale spenningsregulatoren til 2pins på den nye. Fikset dette midlertidig med noen ledningsbiter og kabelsko. X6524 er 3 pins sort kontakt, se i gruppe 61 el deler eller ring til gs/Koed. Sjekk delenr 61132359998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå