Gå til innhold

BMW E39 Plugger/Connector, hvor får man tak i?

Oleolli
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, prøver og finne tak i orginale bmw plugger til ledningsnett. Finnes dette noen plass og få kjøpe med kabelstusser så man kan bare skjøte inn?

I mitt tilfelle trenger jeg da en 2Pins ho plug av typen X6524(tror jeg), denne skal inn på dynamo på M57 motor.

Har seg sånn at jeg byttet børster og spenningsregulator og da byttet jeg fra 3pins på den orginale spenningsregulatoren til 2pins på den nye. Fikset dette midlertidig med noen ledningsbiter og kabelsko.

Endret av Oleolli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til GS eller Koed, de finner det for deg. 

På 14.9.2019 den 21.56, Oleolli skrev:

Hei, prøver og finne tak i orginale bmw plugger til ledningsnett. Finnes dette noen plass og få kjøpe med kabelstusser så man kan bare skjøte inn?

I mitt tilfelle trenger jeg da en 2Pins ho plug av typen X6524(tror jeg), denne skal inn på dynamo på M57 motor.

Har seg sånn at jeg byttet børster og spenningsregulator og da byttet jeg fra 3pins på den orginale spenningsregulatoren til 2pins på den nye. Fikset dette midlertidig med noen ledningsbiter og kabelsko.

X6524 er 3 pins sort kontakt, se i gruppe 61 el deler eller ring til gs/Koed. Sjekk delenr 61132359998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...