rakanishu Skrevet September 21, 2019 Share Skrevet September 21, 2019 Heisann, Jeg lurer på om noen kunne ha hjulpet meg med å kode HU_ENTRY tilbake til standard. Jeg har rotet til den helt selv, men jeg klarer ikke å få den tilbake slik den skal være. Nå mangler jeg masse valg i menyene, og jeg har fått "Spirit of Ecstasy" som ett nytt valg 😅 I service menyene er det bilde av en 1-serie og eneste musikken jeg får spilt er via CD. Jeg har forsøkt å fikse det i noen dager selv nå, men jeg må bare gi opp føler jeg. Hvis det er noen i Oslo-området som kan hjelpe til, så hadde jeg satt veldig pris på det! I-Level: Current: F020-17-11-520 Last: F020-17-07-507 Shipment: F020-13-03-502 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 21, 2019 Share Skrevet September 21, 2019 Sjekk ut bimmerUpgrade Norway på Facebook og Instagram, tror ikke de holder til så langt unna Oslo. Aldri testet dem selv, men en kamerat av meg fikk cic retrofit i en 05 E90, og basert på hva man ser de legger ut så tror jeg kunnskapsnivået er meget høyt rakanishu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet September 21, 2019 Forfatter Share Skrevet September 21, 2019 Takk for tipset! Kan til nød ta kontakt med noen skikkelig proffe på det her, men håpet at det kanskje var noen folk her som ville ta på seg jobben. Slik jeg har forstått, så er dette veldig enkelt, men jeg tror bare at jeg sliter med å finne riktig kombinasjon av programvare og data som skal til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 21, 2019 Share Skrevet September 21, 2019 Har du FDL kodet disse tingene? Isåfall har du prøvd å bare kjøre ren VO koding på selve HU_Entry modulen. Alle FDL endringer du tidligere har gjort blir dermed nullstilt. Regner med at du har brukt Esys, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet September 21, 2019 Forfatter Share Skrevet September 21, 2019 3 minutes ago, ///M-ini95 said: Har du FDL kodet disse tingene? Isåfall har du prøvd å bare kjøre ren VO koding på selve HU_Entry modulen. Alle FDL endringer du tidligere har gjort blir dermed nullstilt. Regner med at du har brukt Esys, ikke sant? Dette er bare VO koding såvidt jeg har forstått. Jeg har bare berørt HU_Entry modulen. Jeg har brukt Esys ja. Har funnet mange i samme situasjon som meg, men ingen løsninger jeg har funnet så langt fungerer for meg. Jeg får ikke engang endret tilbake slik det var ved å bare gjøre eksakt samme operasjonen igjen med verdien som var der før. Når jeg bruker nyeste datapakke, så fungerer ikke "Detect caf for swe", og hvis jeg bruker en eldre pakke fungerer får jeg ikke opp riktig I-Level og kodingen går gjennom med feil. Mulig jeg får noe hjelp, så setter saken på vent inntil videre 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå