Acidrap Skrevet September 25, 2019 Share Skrevet September 25, 2019 Hei! Jeg har nylig oppdaget en lyd fra klimaanlegget og motorrom i bilen. Lyden kommer for det meste når bilen står stille. Fra innsiden høres det ut som en elektrisk motorlyd, mens var utsiden høres det ut som en tikkende lyd. Lyden kommer fra en slange. Legger ved bilde av den aktuelle slangen samt en video som demonstrerer lyden. Håper det er noen her som har opplevd det samme og har en løsning😎 received_3587724894574856.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 25, 2019 Share Skrevet September 25, 2019 Antar det er diesel siden den hvite/blanke slangen kjenner jeg igjen fra diesel. Da tror jeg det er noe med vakuum ventilen som sitter til venstre for slangen der, under innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidrap Skrevet September 25, 2019 Forfatter Share Skrevet September 25, 2019 Ja det er diesel! En 525d, det glemte jeg å nevne. Det er den sorte slangen under ca midt i bildet som lager ulyden. Skrur jeg av klima er lyden borte. Også verdt å nevne at lyden endrer tone eller slutter om jeg klemmer eller beveger litt på slangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 25, 2019 Share Skrevet September 25, 2019 Jeg husker ikke hvor den slangen går. Men jeg tror dette fremdeles er vakuum ventilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Oktober 4, 2019 Share Skrevet Oktober 4, 2019 hvis det er den tykke slangen under du henviser til er det vel sirkulasjonspumpa som er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidrap Skrevet Oktober 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2019 Det er helt riktig. Jeg har nylig vært hos brennes auto å fått det diagnostisert til den pumpa du refererer til. Den begynner vist å lage en slik lyd når den er i ferd med å "død". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå