Gå til innhold

2015 F30 340i

Share

Anbefalte innlegg

Medlemmer her inne skal få god pris, ta kontakt hvis du er interessert så blir vi enige om noe :) Første gang jeg selger på Finn, så hvis du har tips til forbedring av annonsen eller generelt tips angående salg så setter jeg pris på det. Må helst bort innen den nye familiebilen er ferdig bygd, ellers blir den bare stående i garasjen.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=158809440

Endret av Brewit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Såg over annonsa di og har følgende tips: ta vekk alle bilder i mørket (dei tatt på Billaget er nesten ikke mulig å se noe på),. Faktisk, ta vekk alle bilder og ta nye, gode bilder på ein fin lokasjon med rein bil både inni og utenpå, i dagslys. Tipper rasteplassen med Helganes kan være fin? 🤔 

Ellers ville eg tatt vekk litt info, det blir kanskje litt overload. F.eks. at det ikkje var refleksvest i bilen men at det nå er. «EU godkjent med 0 feil» er egentlig nok :) .

Samme med Driving mode Eco/Comfort/Sport og Adaptive LED med fjernlysassistent, de trenger egentlig ingen dypere forklaring. 

Kanskje få med en setning om Individual-interiøret, det er ganske lekkert og spesielt. 

Så til mine spørsmål: er det familieforøkelse på gang? Dette må da være den ultimate familiebil? :D Vi har en 4-serie med 5 dører og venter førstemann om kort tid, satser på det går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips! Har stressa litt over bildene, syns de ble altfor dårlige, men har reist på jobb når det har vært mørkt og kommet hjem når det er mørkt og måtte bare få bilen ut på Finn.. Ja ser det er litt vel mye info, ble litt mye "her og der" skriving. Fikser annonsen iløpet av Søndagen med nyvasket bil i dagslys og oppdatert tekst :) 

Papertiger; jeg syns dette er den perfekte familiebilen (litt lite bagasjerom eneste), men siden vi bor på landet og kjører over snittet ofte over fjellovergangen til dine hjemtrakter så må vi nesten ha 4x4 på vinterstid 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ser den, det er nåken drøye kneiker som skal forseres der. Bakhjulstrekt BMW har fungert overraskende bra på vinterstid over der, men det finnes innflytelsesrike personer i husholdningen som har gjort at xdrive uunngåelig gjorde sitt inntog for noen år siden. Og det har forsåvidt vært suksess :) 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...