Talker Skrevet Oktober 4, 2019 Share Skrevet Oktober 4, 2019 Jeg skal selge noen seter for en i familien. De kommer fra en e46, og er benevnt som sportsseter og delskinn. Men er de egentlig delskinn, eller er det alcantara + skinn, som vel er noe gjevere? Jeg har de ikke for hånden nå, men har et bilde av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 4, 2019 Share Skrevet Oktober 4, 2019 Dette interiøret mener jeg het Gran Turismo eller noe, og var en ganske populær opsjon på sportsseter i E46. Det er delskinn ja. Midtdelen er tekstil, uten noen form for "floss", om du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Talker Skrevet Oktober 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2019 (endret) Hva burde man kunne selge disse for da? De ser fine ut, men har den "vanlige" slitasjen i fargen på sidestøtten på førerstolen. Har ikke resten av interiøret. Endret Oktober 4, 2019 av Talker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 4, 2019 Share Skrevet Oktober 4, 2019 Er ikke verdt de store summene. Kan prøve med 1000-2000 en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå