Gå til innhold

Bussines til logic7


Anbefalte innlegg

Hei,

Har en E91 2006 med bussines spiller og liten navi(m-ask og ccc) en kompis hadde en donor bil som vi plukket ut alle høytalerene ( logic 7 + 13 høytallere ) vet dette sikkert virker helt dumt, men hva og er det mulig å oppgradere dette ? 
Regner med at man må kode dette, men er vell alltid noen som kan kode sånt :)
Spørsmålet er om det lar seg gjøre og hvordan.
Siden L7 forsterkeren er i bagasjen og bussines ikke har forsterker regner jeg med at jeg må legge opp nye kabler som går bak, L7 bruker jo også Fiberoptisk kabel, men hørte noe om at CD veksleren også bruker dette, så da kan jeg vell koble vekk cd veksleren og koble den til forsterkere, de sitter jo på samme sted..
vet det finnes bedre, enklere og sikkert billigre alternativer... men det er nå dette utgangspunktet jeg har 😛 

IMG_5539.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem å ettermontere, og heller ingen problem å bruke sløyfen til CD-veksler. Du trenger ikke koble denne vekk, du kan henge deg på i samme loop.

Det som er mest arbeid i forbindelse med dette er å legge opp nye høyttalerledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre, var litt redd for at den gamle spilleren ikke gikk å kode om til L7 hifi.
leser så mye forskjellig rundt om på forumer.

den tiden det vil ta å lage og dra kabler fra høytalere til bagasjen tror jeg ikke er så vanskelig eller tidkrevende, Tar jo tid såklart men hadde sikkert brukt bort den tiden med noe annet rart isteden, men så lenge man vet det går så er det litt mer motiverende til å prøve :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...