Janander Skrevet Oktober 14, 2019 Share Skrevet Oktober 14, 2019 Hei . Har en x3 type e83 med n47 motor som av og til vibrerer litt når man gir pådrag men ikke hver gang . Hva kan det være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 14, 2019 Share Skrevet Oktober 14, 2019 Det kan være svært mange ting, men jeg ser for meg motor/girkasse/diff/mellomaksel oppheng. Men kan også være hjuloppheng, støtdempere og kanskje fordelingskassen tilogmed! Men er du sikker på at det er vibrering? Om du er sikker så får du mest moment for vibrasjon med full gass i 3.gir fra 1200 omdr og opptil ca 2200 omdr. Så du kan prøve det for å fremprovosere noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Oktober 15, 2019 Share Skrevet Oktober 15, 2019 Manuell eller automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janander Skrevet Oktober 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2019 Automat og nå har jeg fått testet ogback pressuresensor er helt åpen så lenge motor går trykket er konstant på 1643 hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janander Skrevet Oktober 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2019 Tok diagnose på bilen idag for å se og hva tror dere om hva som er årsak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 23, 2019 Share Skrevet Oktober 23, 2019 Hadde du tunet din motor? For jeg mener å ha lest at enkelte tuninger kan resultere i DDE feilene. Swirl flap plate er vel kanskje koks på akslingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janander Skrevet Oktober 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2019 Den er tunet men innsug er helt nytt kjøpt for 1 mnd siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå