Gå til innhold

G21 330i

Ranger1000
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Evopower skrev:

Uten takluke det støtter jeg :) koster penger, øker vekta, minsker takhøyden, og er et lekkasjepunkt.

Noen grunn til at du valgte 330i over 320d?

Foretrekker bensin, men siden jeg bor i Oslo tar jeg heller ikke noen sjans på diesel. Burde ikke vært sånn, men det er jo litt usikkerhet knyttet til diesel i de store byene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer med svært bra speccet G21. Dravitgrå  Individual er en av mine favorittfarger på G20/21, ligger og kniver med Portimaoblå om førsteplassen. Skiluke er det slutt på (jeg hadde det på en E91), nå er baksetet delt 40/20/40, så midtdelen funker for lange gjenstander, men ingen skipose. Rollo med kombo netting til taket + bagasjeromstrekk, takrails osv er selvsagt standardutstyr på en 3-serie idag :) 

Takker! Flotte farger begge to, men synes dravit er hakket finere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2019 den 10.57, Tony Soprano skrev:

Kunne ikke vært mere uenig ! Elsker lyset og mulighet for fresh air og ikke minst så blir opplevd natur og fjell en flott opplevelse. Ser ikke bort fra att ved salg så blir ett panoramatak/soltak/luke verdsatt 😊 Flott utstyrsliste og G21 er jo en virkelig flott bil 👏

Enig i dette. Veldig trivelig med det ekstra lyset gjennom taket, særlig på vinteren. Jeg tror at det er forholdsvis liten sjanse for problemer hvis man bare passer på å holde kanalene fri for løv og skitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...