Ranger1000 Skrevet Oktober 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2019 7 timer siden, Evopower skrev: Uten takluke det støtter jeg koster penger, øker vekta, minsker takhøyden, og er et lekkasjepunkt. Noen grunn til at du valgte 330i over 320d? Foretrekker bensin, men siden jeg bor i Oslo tar jeg heller ikke noen sjans på diesel. Burde ikke vært sånn, men det er jo litt usikkerhet knyttet til diesel i de store byene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranger1000 Skrevet Oktober 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2019 7 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med svært bra speccet G21. Dravitgrå Individual er en av mine favorittfarger på G20/21, ligger og kniver med Portimaoblå om førsteplassen. Skiluke er det slutt på (jeg hadde det på en E91), nå er baksetet delt 40/20/40, så midtdelen funker for lange gjenstander, men ingen skipose. Rollo med kombo netting til taket + bagasjeromstrekk, takrails osv er selvsagt standardutstyr på en 3-serie idag Takker! Flotte farger begge to, men synes dravit er hakket finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 17, 2019 Share Skrevet Oktober 17, 2019 På 16.10.2019 den 10.57, Tony Soprano skrev: Kunne ikke vært mere uenig ! Elsker lyset og mulighet for fresh air og ikke minst så blir opplevd natur og fjell en flott opplevelse. Ser ikke bort fra att ved salg så blir ett panoramatak/soltak/luke verdsatt 😊 Flott utstyrsliste og G21 er jo en virkelig flott bil 👏 Enig i dette. Veldig trivelig med det ekstra lyset gjennom taket, særlig på vinteren. Jeg tror at det er forholdsvis liten sjanse for problemer hvis man bare passer på å holde kanalene fri for løv og skitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 17, 2019 Share Skrevet Oktober 17, 2019 (endret) Dobbeltpost, faktisk. Kan ikke huske sist det hendte. Endret Oktober 17, 2019 av ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå