Ridelow Skrevet Oktober 23, 2019 Share Skrevet Oktober 23, 2019 Hei. Ny på forumet og ny i BMW verden. Jeg er en kar som bor i sørspania og jeg har fått et bra tilbud på en 2017 X5M. Den kommer fra en tidligere fotballspiller i Sevilla og har gått 29000,- Er det noe spesielt jeg bør se etter, selve bilen ser helt sinnsykt strøken ut. Interiøret lukter fortsatt nytt. Funkerer BMW appen på denne (gps etc?) Noe annet jeg bør vite om evt dobbelsjekke? Prisen ender på under 600,000- her nede og som en daily driver på veier det faktisk går ann å lufte dette beistet finner jeg ikke noe bedre alternativ. Her er selve bilen : https://www.youtube.com/watch?v=X3267gFrlz8 Takker for alle tips. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F15-x5 Skrevet Oktober 23, 2019 Share Skrevet Oktober 23, 2019 Har en f15 selv , dog ikke denne sinnsyke motoren du Ser på da desverre😂 gå for den! Strøken! Ikke noe å bekymre seg over, flott bilsom fortjener en slik motor til en flott pris! Du vil bli stor fornøyd😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 24, 2019 Share Skrevet Oktober 24, 2019 Donington ❤️ Vel, kjøp Og nyt livet, stort mer er det vel ikke å si her. 👍🏻😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ridelow Skrevet Oktober 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2019 Takker for svar. Da blir det den ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå