NicF11 Skrevet Oktober 28, 2019 Share Skrevet Oktober 28, 2019 (endret) Hallo! Er på jakt etter leppe til min onkels X1 og lurte dermed på om hvor jeg får kjøpt det? Har tittet litt på det store nett, men finner ingenting spesifikt til x1. Har også hørt no rykter om at X1 er bygd på 3-serie, så lurer dermed på om en leppe til BMW F31 M-sport vil passe en X1 M-sport? Endret Oktober 28, 2019 av NicF11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 29, 2019 Share Skrevet Oktober 29, 2019 10 timer siden, NicF11 skrev: Hallo! Er på jakt etter leppe til min onkels X1 og lurte dermed på om hvor jeg får kjøpt det? Har tittet litt på det store nett, men finner ingenting spesifikt til x1. Har også hørt no rykter om at X1 er bygd på 3-serie, så lurer dermed på om en leppe til BMW F31 M-sport vil passe en X1 M-sport? Hvem X1 har han? E84 (originale) eller nåværende? Førstnevnte er bygget på E9* plattformen. Hvem leppe snakker du om egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicF11 Skrevet Oktober 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2019 E84 ja, han er ikke helt sikker på hvilken leppe enda, men vil gjerne vite først hva som passer og hva slags alternativer jeg/han har da. For da er spørsmålet, er frontfangeren bygd på samme mål i bredde? Sånn at en e91 leppe kan passe?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicF11 Skrevet Oktober 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2019 8 timer siden, Ron Jeremy skrev: Hvem X1 har han? E84 (originale) eller nåværende? Førstnevnte er bygget på E9* plattformen. Hvem leppe snakker du om egentlig? E84 ja, han er ikke helt sikker på hvilken leppe enda, men vil gjerne vite først hva som passer og hva slags alternativer jeg/han har da. For da er spørsmålet, er frontfangeren bygd på samme mål i bredde? Sånn at en e91 leppe kan passe?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå